2010. április 22., csütörtök

Díj :)

Díjat kaptam Gesztertől :)
Szabályok a díjjal kapcsolatban:
1. Ha valaki átadja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Jelöltjeim: Szerintem már sokan megkapták, így én megszegem ezt a szabályt (amúgy is szeretek szabályszegő lenni) :)
6. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
Név: Tóth Zsuzsa
Becenév: Zsuzsi
Lakhely: Szabolcs megyében egy falu
Születési hely: Borsod megyében egy város (milyen kérdések ezek???)
Magasság: 176 cm
Névnap: február 18 vagy 19, nem tudom, nem szoktam vele foglalkozni :)
Foglalkozás: tanító-rajz tanár
Testvérek: 1
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol egy hangyányit :)
Gyűjtemény: sok kacat
Kedvencek: (milyen területen?)
Cipőméret: (ez meg kit érdekel?)
Iskola: -az is van kettő, de nem baj ha innen nem folytatom? Én ilyen kis gonosz vagyok :) Nem tuom, hogy ki találta ki ezeket a kérdéseket, de egy kissé hü_eség
Zsebpénz: Álom:Háziállatok: Egyéb:

Én nem adom tovább, nem gonoszságból, de nem látom értelmét. Ha valaki szeretné,  írjon, és továbbküldöm neki :)

Nincsenek megjegyzések: